Home ספסלים ספסלי עץ ללא משענת- יוצר אפקט עיצובי מדהים בכל חלל

ספסלי עץ ללא משענת- יוצר אפקט עיצובי מדהים בכל חלל

עיצוב גינה בייתית

מעצבי פנים רבים חושבים היום כיצד ניתן לשדרג את חלל הבית שלנו ולהפוך אותו לנעים ונוח יותר אך בו זמנית גם לפרקטי יותר. ראינו בשנים האחרונות קווים עיצוביים חדשים רבים בתוך חלל הבית ואחד מאותם קווים מובילים אשר נכנסו לביתנו בסערה הוא תחום ריהוט הגן. ריהוט הגן, כשמו כן הוא, נפוץ מאוד בקרב גנים ציבוריים, רחובות הערים וחצרות הבתים, אך מעצבי פנים רבים החליטו להכניס אותו גם לתוך תחומי הבית על מנת לקבל אפקטים נעימים ונוחים. חלק מאותם מקומות שנראה רהיטי גן בתוך הבית הם חדרי ילדים, חדרי משחקים, מרפסות ועוד. חלק מאותם רהיטי גן שנראה בתוך הבתים הם שולחנות פיקניק מעץ, שולחנות קפה מעץ, ספסלי עץ וספסלי עץ ללא משענת.

שילוב רהיטי הגן בתוך הבית

תחילה, כאשר אנו שומעים על שילוב של רהיטי גן בתוך הבית אנו מרימים גבה ולא מבינים איך זה ניתן הרי מקומם הוא בגינה וברחוב ולא בתוך הבית, אך פה נעוצה הטעות. רהיטי גן ברוב המקרים עשויים מחומר הגלם עץ, אשר ידוע בתוך חומר גלם גמיש מאוד מבחינה עיצובית מכמה סיבות מרכזיות. הסיבה המרכזית היא שעץ הוא חומר גלם מאוד נייטרלי אשר מצליח להשתלב כמעט בכל קו עיצובי אשר נבחר לבית תוך כדי הוספה של אלמנטים כמו ביתיות וחמימות. העץ מצליח להשתלב בצורה טובה כמעט בכל קו עיצובי תודות לגווניו הרבים, סוגי העצים הרבים מהם עשויים רהיטי הגן ורמות הגימור השונות.

נוחות מקסימלית ופונקציונליות

היתרונות של רהיטי גן מעץ בחלל הבית לא טמונים אך ורק באלמנטים עיצוביים אלא גם בנוחות הרבה שמביאים עימם רהיטי העץ. פינת ישיבה של ריהוט גן במרפסת לא רק תוסיף חן ונוי אלא גם תהיה מקום נוסף בו נוכל לארח אורחים אשר מגיעים אלינו וכמובן אנו בעצמנו נוכל לנצל את פינת הישיבה הנוספת בבית לארוחות משפחיות במידה ונוסיף שולחן ומספר ספלים. במידה ואנו רוצים לנצל את שטח המרפסת לפינת מנוחה נוכל ללכת על סגנון של הוספת שולחן קפה נמוך וספסלי עץ ללא משענת על מנת להשרות אווירה של רוגע ונעימות.

Related Post