Home ספסלים ?בניית ספסל עץ לגינה- איך עושים את זה

?בניית ספסל עץ לגינה- איך עושים את זה

בניית ספסל עץ לגינה

אין ספק כי אחד מהפריטים שמשדרגים את מראה הגינה הפרטית שלנו הוא ספסל עץ לגינה. אם גם אתם התברכתם בידי זהב – כאלה שיודעות לעשות ממש הכל, תוכלו לבנות ספסל מעץ לגינה ממש בעצמכם. ברשת האינטרנט יש אינספור סרטונים והסברים הן באנגלית והן בעברית, כך שמצפייה בסרטון הנמשך כמה דקות, תוכלו ללמוד איך לבנות ספסלי עץ מסוגים שונים: ספסל זולה נמוך עם כריות, ספסל פיקניק עליו כמה אנשים יכולים לשבת יחדיו, ספסל נמוך או גבוה, ספסל נדנה או ספסל לנוי.

 

לאחר שתבחרו את סוג הספסל אותו אתם מעוניינים לבנות וכמובן תחליטו על סוג העץ שהכי מתאים לצרכים שלכם מומלץ לבחור בסוג עץ עמיד וחזק המתאים לתנאי קור וחום כמו למשל עץ אורן או אלון, תצטרכו לרכוש כמה מוצרים בסיסיים לבניית הספסל. מברג פיליפס, מברגה או מקדחה, מסור, ברגים (לֹהתאם להנחיות) ועצים. חשוב מאוד לשים לב להוראות שבמדריך אותו בחרתם וללכת שלב אחר שלב. בדקו כי אתם מקפידים על כל כללי הבטיחות שכן בכל זאת מטרתו של הספסל היא לאפשר לאנשים לשבת עליו. במידה והספסל שלכם משלב גם כריות, חשוב לוודא כי מידות הכריות או המזרן מתאימות לאורך ולרוחב של הספסל.

 

כמה דברים חשובים:

  1. בדקו שאתם רוכשים עץ מחוטא שיחזיק מעמד לאורך זמן וכך תמנעו מצב שנזקי הסביבה מזיקים לו. ניתן לחסוך בעלויות על ידי רכישת עץ אורן מחוטא ואז לצבוע אותו.
  2. תוכלו לחשב את כמות הלוחות להם אתם זקוקים לפי גודל המזרן והכריות.
  3. שימו לב למרחקים שבין הרגליים בעת בניית הספסל.

 

היתרונות של בניית ספסל עץ לגינה בעצמכם

ובכן, אמנם מדובר בהשקעה בעיקר של הזמן שלכם, אך אתם ללא ספק חוסכים בעלויות ויחד עם זאת נותנים לילדים שלכם דוגמא אישית על איך אפשר לעשות דברים בעצמנו עם קצת התמדה ורצון טוב. בסופו של דבר העבודה ללא ספק תשתלם שכן הן אתם והן בני המשפחה שלכם יהיו גאים בכך על יצירת האמנות. בהצלחה!.

בניית ספסל עץ לגינה

 

Related Post