Home ספסלים ספסל אחסון - הפתרון המושלם לחסכון במקום?

ספסל אחסון – הפתרון המושלם לחסכון במקום?

ספסל אחסון

מצד אחד, רבים מאתנו רוצים לגור בדירה משלהם אך מהצד השני – המחירים כיום למ"ר בכל דירה הולכים ועולים. לכן כחלק ממגמה שמשתנה, הישראלים עוברים כיום לדירות קטנות יותר. הדבר מחייב לא עט אנשים למצוא פתרונות אחסון מיוחדים ומקוריים – כי ברור שלא עומדים לזרוק כעת פריטים ישנים מהבית. השאלה היא, מהו אחד מהפתרונות הטובים והיעילים ביותר? מילת המפתח כאן היא בשימוש הכפול. לכן, לא מעט ישראלים בוחרים להציב בתוך הבית שלהם ספסל אחסון, ובכך לקבל פתרון כפול ואולי אפילו משולש!

 

ספסל אחסון איך יכול לסייע לכם?

  • גם ישיבה וגם אחסון – קודם כל, כדאי לזכור כי ספסל אחסון משמש אתכם למטרה הכפולה והנוחה: אתם יכולים כמובן לשבת עליו (הוא יכול לשאת משקלם של בני אדם, אחרת הוא לא היה ספסל), ומהצד השני הוא חלול מבפנים. המושב עצמו ניתן להרמה – ואז אתם יכולים לאחסן בתוכו כל דבר שרק תרצו: תקליטים, ספרים, צעצועים, בגדים, נעליים, וכיו"ב. כך אתם מקבלים פתרון נוח במיוחד לאחסון חכם בבית. מצד אחד אתם הרי ממילא זקוקים למערכת ישיבה בבית שלכם, כך שזה יתפסו מקום. אולם כך פתרון האחסון לא תופס מקום נוסף – אלא אתם משתמשים ברהיט שכבר קיים בתוך הבית שלכם!
  • להציב פריטים על הספסל – יש מי שמעדיף לקנות ספסל אחסון שיהיה קטן יחסית, אבל לעשות שימוש גם במשטח הישיבה שלו. כלומר – על משטח הישיבה לא ישבו אנשים, אלא משתמשים בו כדי להציב מעליו פריטים נוספים – למשל פריטים דקורטיביים שונים, ספרים, אלבומי מוזיקה, צעצועים, וכיו"ב. זה פתרון נוח מאד שבו הספסל הופך לפריט דקורטיבי מיוחד, וגם אפשר לאחסן בתוכו מוצרים שונים. שימו בל שבמקרה הזה, על מנת שלא תצטרכו כל שני וחמישי לפנות את הפריטים שניצבים על הספסל, כדאי לאחסן בתוכו פריטים שאתם משתמשים בהם לעתים רחוקות יחסית.

 

היכן כדאי להציב אותו?

תלוי פשוט בהעדפות האישיות שלכם! אפשר להציב ספסל אחסון בתוך הסלון אם תרצו לקבל מערכת ישביה נוספת, אבל ברור שהניתן לשים אותו היכן שרוצים. הספסל יכול להשתלב נהדר גם בחדר הילדים, בחצר הפרטית שלכם, ובאזורים נוספים.

Related Post