Home מערכות ישיבה מערכת ישיבה מעור

מערכת ישיבה מעור

מערכת ישיבה מעור

האזרח הישראלי הממוצע, מחליף את מערכת הישיבה שלו אחת לכל שבע שנים בערך, כך שמערכת הישיבה שנבחרת, נבחרת לאורך זמן ומשמשת אותנו לזמן ממושך. כל בחירה שנבצע בזמן הקניה תמשיך איתנו ועם משפחתנו לעוד שנים רבות קדימה ולכן מרבית מן הלקוחות שלנו מתלבטים בינם לבין עצמם האם כדאי לרכוש מערכת ישיבה מעור או מבד ?

 

נתחיל בבחינת יתרונותיו וחסרונותיו של כיסוי הבד, הייתרון הגדול ביותר של כיסוי הבדים הוא המגוון העצום של צבעים, טקסטורות וחומרים ולכן יכולת התמרון העיצובית גדולה מאוד. שנית, רבים מעדיפים את הבד מבחינת המגע והתחושה בעיקר בשל היותו קריר יותר מאשר העור. כל בד שונה מהאחר באופן התחושה שלו והעמידות וכמובן גם קלות הנקיון. כלל שהבד הוא יותר סינטתי כך הוא קל יותר לניקוי ולרוב גם פחות נעים למגע, ככל שמרכיבי הבד יותר טבעיים (כגון כותנה, צמר, משי…) כך המגע שלו נעים יותר אך הוא בעייתי יותר לתחזוקה ורגיש יותר לכתמים.

בד יוקרתי?

כיסוי הבד על מערכת הישיבה הוא הגורם שמחליט על מראה המערכת ועל עיצובה. בד עם מרכיבים טבעיים רבים יותר וטקסטורות ודגמים מיוחדים יותר יגרום לתחושה יוקרתית ומפוארת. מצד שני, הבד הסינטטי יותר ישר ודומה מאוד למערכות ישיבה סטנדרטיות. יש לתת דגש מיוחד לגווני הבד, סוג הבד והצבעים בהם הנגר משתמש בהם. הצבעים הסינטטים דלים למדי לצד הבדים הטבעיים והאיכותיים יותר ולכן ברוב המקרים לא ניתן להשוות בין בד סינטטי לבד טבעי.

 

אנו יכולים להעיד על כך שרוב רובם המוחלט של מערכות הישיבה אותן אנו מייבאים עשוים בכיסויי עור. כיסוי העור מועדף ע"י הצרכן מפני שמערכת ישיבה מעור זו משדרת מראה יוקרתי ונחשבת לקלה לתחזוקה. העור נחשב למוצר יוקרתי יותר בשל המראה היחודי שמשרה על החדר אך הוא אכן לא זול ונדרש כסף רב על מנת לקנות מערכת כזו.

העורות

את העורות ניתן לחלק למספר תתי קטגוריות. החלוקה הראשונה היא לעורות טבעיים או עורות מעובדים, כל קבוצה עם הייתרונות והחסרונות שלה. העורות המעובדים הם עורות עמידים יותר, אינם סופגים לכלוך או נוזלים וקלים מאוד לניקוי. בנוסף ברוב המקרים הטקסטורה שלהם אחידה ומתקבל מראה אטום ומעט מוקפד מדי. לעומתם העורות הטבעיים מתאפיינים בטקסטורה משתנה, עמידות נמוכה ולעיתים גם ספיגית נוזלים אך המגע שלהם נעים לאין שיעור מכל עור או בד והם נעימים לגוף במידה רבה הרבה יותר.

 

Related Post