Home ריהוט גן ריהוט גן אלומיניום

ריהוט גן אלומיניום

אחד מחומרי הגלם החזקים והפופולריים בשוק ריהוט הגן הוא ריהוט גן אלומיניום . ישנן לא מעט סיבות המצדיקות את הבחירה בחומר האלומיניום ליצירת השלד של רהיטי הגן. במאמר זה נציג את יתרונותיו הבולטים של ריהוט הגן מאלומיניום ביחס לשאר "חבריו" בתחום. נקודת החוזק העיקרית של האלומיניום ועליה אין ספק היא שחומר זה הוא חומר חזק ועמיד המבדיל בין האלומיניום לחומרים כמו ברזל, ראטן ועץ.

היתרונות של ריהוט גן אלומיניום הם:

עמידות לטווח ארוך – חומר האלומיניום הוא חומר חזק עמיד וקל משקל. חומר האלומיניום יוכל לעמוד לאורך שנים עם הטיפול הטוב ושמירה נכונה על הריהוט. אך מפני מזגי האוויר אין לכם ממה לחשוש.

לרוב הריהוט מגיע במקשה אחת ואינו מצריך הרכבה – ההבדל במראה בין ריהוט גן מאלומיניום יצוק לבין ריהוט גן מברזל הוא לא תמיד משמעותי ולכן כדאי בהחלט לשקול את הבחירה בריהוט מאלומיניום, כדי לחסוך לעצמכם את כאב הראש הכרוך בתחזוקת ריהוט גן מברזל או מעץ.

ריהוט קל משקל –  חומר האלומיניום שלא כמו ברזל או מתכות אחרות הוא חומר קל מאוד יחסית המאפשר את העברתו ממקום למקום בנוחות ובקלות. שלא כמו ריהוט הגן מעץ שהוא כבד יחסית את ריהוט הגן אלומיניום ניתן להוביל ממקום למקום בקלות על גבי המכונית הפרטית כאשר את ריהוט העץ תצטרכו להעביר במשאית או במיני ואן.

  ניוד קל – גם שולחנות מאלומיניום, אשר הופכים לשימושיים במיוחד במידה והם מתקפלים, כאשר מעוניינים לקחת אותם לאירוע, ניתן אז בקלות לקפל את השולחן ולנייד אותו למקום האירוע, שכן הוא בדרך כלל יהיה קל משקל וקל לניוד.

מגוון צבעים ואפשרויות עיצוב – בגלל אופיו של האלומיניום היצוק, הוא מאפשר מגוון רחב של אפשרויות עיצוב. רמת העיצוב בחומר מאד גבוהה, דומה ואף שווה לרמת העיצוב אליה ניתן להגיע בריהוט גן מברזל.

מחיר נוח – המחירים של ריהוט גן אלומיניום בשוק הינם נמוכים וזולים יחסית משאר חומרי הגלם הנמכרים בשוק.

Related Post