Home מערכות ישיבה מערכת ישיבה מבד

מערכת ישיבה מבד

מערכת ישיבה מבד

לעומת סלוני העור בעלי המראה היוקרתי והמפואר אך הקר והסגרירי במידה מסוימת, מערכות ישיבה מבד הן חמימות יותר וגורמות לתחושה אינטימית וביתית בסלון. מדובר במערכות הישיבה המפנקות ביותר המשלבות יכולות עיצוב מרשימות יחד עם נוחות שלא תראו בכל מערכת ישיבה אחרת. במאמר זה הבאנו לכם סקירה קצרה של כל סוגי מערכות הישיבה העשויות מבד על מנת שתוכלו לבחור בעצמכם כשאתם פונים לחברת הנגרות.

סוגי הבדים המומלצים למערכת ישיבה מבד

מערכת ישיבה מבד שמורכבת מריפודים איכותיים, יחזיקו בוודאות מעמד לאורך שנים רבות עבורכם. כמובן שהכל תלוי במידת השימוש והאם משתמשים במערכת הישיבה בצורה הנכונה. החשיבות בבחירת סוג הבד המתאים היא רבה מכיוון שיש צורך להתאים את סוג הבד לאורך חייו ואוכלוסיית המשתמשים בסלונים אלו. סוג הבד העיקרי המשמש נגרים רבים ליצירת מערכת ישיבה מבד הוא הבד הטבעי העשוי כולו כותנה, פשטן או תערובת של בדים שונים. הבד הטבעי הוא נעים למגע, רך ונושם אך הוא יקר יותר ורגיש לכתמים, כך שאם הגיעו הנכדים לביקור, עליכם להקפיד על הנקיון סביב מערכת הישיבה הזו. מערכות ישיבה מבד נוצרות גם מבדים סינטטיים לחלוטין כגון הפוליאסטר והאימפאלה, שהם בדים עמידים בפני כתמים ורכים, אך הם אינם נושמים ואווריריים.

סגנונות העיצוב

חשבתם שכל מה שניתן להשיג ברכישת סלוני עור ומערכות ישיבה אחרות לא ניתנים להשגה במערכת ישיבה מבד? טעיתם. למעשה, כל מערכות הישיבה הקיימות בנויות באותו הצורה – רגלי המערכת, שלד הכורסאות, הריפוד והמילוי שעוטפים את כל המערכת מלבד רגליה כמובן. מה שניתן להסיק מדבר זה הוא שגם מערכת ישיבה מבד יכולה להיראות יוקרתית ומפוארת כמו מערכות העור והעץ, ולגעת במגוון רחב של סגנונות עיצוב מיוחדים. תוכלו למצוא מערכות ישיבה מבד בסגנון המשלבות 2 ספות של 3 מושבים ו2 מושבים עם כורסת יחיד נוספת אשר משלימה את הפינה המושלמת למערכת הישיבה שלכם בסגנון הפינתי. הספות הפינתיות הן בדרך כלל מפנקות וחוסכות מקום מכיוון שהן מוצמדות הישר לפינה ולקירות סביבה. כמובן שניתן לפצל את הספות ליחידות נפרדות סביב שולחן מסוים ועוד עשרות סגנונות אותן תוכלו למצוא באתר שלנו.

Related Post