Home מערכות ישיבה מערכת ישיבה פינתית

מערכת ישיבה פינתית

מערכת ישיבה פינתית

מערכות ישיבה מהוות את מוקד חדר המגורים בכל בית ובית. בין אם היא גדולה ומיועדת לכל המשפחה ובין אם היא זוגית ואינטימית ובין אם היא תחליף למיטה לאורחים בסלון. ברור לכולנו כי מערכת הישיבה ובעיקר הספה מחזיקה תפקידים מיוחדים בבית כגון אירוח אורחים,צפייה בטלוויזי, קריאה, האזנה למוזיקה, מנוחה וכו'. עיצוב הספה הוא המחליט איך תראה האווירה בסלון. העיצוב יכול לקבוע אווירה קופצנית ושמחה או גם אווירה אינטימית ושקטה. הכל תלוי בעיצוב. ומכיוון שמדובר במחירים די גבוהים של מערכות ישיבה ובדרך כלל הן משרתות את דיירי הבית לתווכי זמן ארוכים , עליכם לשים לב לאיכות החומרים ולגימורים עוד בטרם קנייתה.

אופן חדש של סידור מערכות הישיבה הוא מערכת הישיבה הפינתית שמשלבת 2 ספות, כורסה ושולחן קטן המסודרות לאורך ולצד הקיר. ניתן לסדר את המערכת בצורות שונות המתאימות לחלל החדר בו תרצו למקם אותה.

כיצד תבחרו מערכת ישיבה פינתית?

חשוב מאוד לזכור כי המבחן הראשון שעליכם לבצע על כל מערכת אותה תלכו לבדוק הוא רמת נוחות הישיבה שהיא בעצם המרכיב העיקרי של כל העניין. לכן, חשוב שתבדקו את המסעדים והאם הם ממוקמים במקומות ובזוויות טובות לידיים שלכם. אל תחששו לשכב או לשבת על מערכת הישיבה בכדי לוודא כי המערכת אכן נוחה לישיבה ולשכיבה בכל התנוחות. בנוסף לכך, עליכם להקפיד שהמעסדים והמשענות תהינה רחבות ולא גבוהות ביחס לכריות המושב, שלא תיווצר בעיה ברמת הנוחות.

ספות פינתיות ידועות כמתאימות בדרך כלל לישיבה של כ 5-6 אנשים ולכן אורך המערכת משתנה בהתאם לגודלה. העומק הממוצע נע בין 75-85 ס"מ, גובה המושב הוא בדרך כלל 40-50 ס"מ, ועם גובה המשענת יגיע גובה הספה כולה ל-70-85 ס"מ. וודאו כי זווית הישיבה נמצאת בזווית הגדולה מ-90 מעלות ביחס למושב. זווית הישיבה המומלצת היא 115 מעלות, בעוד ספה ישרת זווית לא תספק נוחות מרבית.

באילו חומרים לבחור?

החומר הטוב ביותר המשמש לייצור מערכת ישיבה פינתית הוא עץ האורן. העץ מתאים למערכות ישיבה פינתיות בעיקר מכיוון שהן בדרך כלל כבדות יותר מאשר ספות בסגנון הרגיל והאולטימטיבי של 2+3 (מקומות ישיבה) לכן, חפשו מערכות ישיבה מעץ האורן עם חיזוקים של עץ בוק. אלו יביאו לכם את התוצאה הטובה ביותר.

Related Post