מערכות ישיבה האם זה כל כך חשוב?

 

חשבתם פעם איך היום שלכם נראה מהרגע שאתם פותחים את העיניים עד הרגע שבו אתם הולכים לישון? או שגם לזה לא כל כך היה לכם זמן?

 

כן, כולנו עמוסים במשימות, מטלות, לפעמים גם בעיות, שלא לדבר על הפגישות, על הילדים, על הסידורים שעלינו לעשות בין לבין כדי שהמקרר יהיה מלא, כדי שהחשבונות ישולמו בזמן, מה שבקושי משאיר לנו זמן לעצמנו. הרי עד שמגיע הרגע שבו אנו יושבים לחצי שעה בפרגולה בחוץ, הפרגולה שכל כך השקענו בבנייה שלה, לפעמים המיץ יכול לצאת.

 

במקום של שלווה ונחת, צריך לשדר רוגע אמיתי

אז בחרנו לעזור לכם להפוך את המקום הכי שקט בבית לכזה שיגרום לכם לחשוב רק עליו במהלך היום, לחכות לרגע הזה שבו אתם יושבים בניחותא, שותים איזה משקה שאתם אוהבים, אוכלים איזה פרי של קיץ או מרק של חורף, על מערכת ישיבה קלאסית שמתאימה בדיוק לאזורים כמו פרגולה, מרפסת, גג, דק או סתם ככה בגינה באוויר הפתוח.  באמצעות הפריטים המהממים שלנו, אותם תוכלו לבחור באתר שלנו, החלל החיצוני של ביתכם ישודרג בכמה רמות למעלה ויהפוך אותו למקום הכי מבוקש בבית. זה המקום:

 

  • לשתות קפה של שבת בבוקר עם כל המשפחה
  • לקרוא ספר או מגזין שעושה לכם טוב על הלב
  • לשמוע מוזיקה שאתם הכי אוהבים
  • לתפוס איזה תנומה קלה על הערסל או על הנדנדה מעץ
  • לפתוח שולחן עם כל המאכלים הכי טובים לצד האנשים שאתם הכי אוהבים
  • לספוג קצת בריזה נעימה, עם ציוץ של ציפורים שפשוט יאפשר לכם לשכוח מהכל

 

האזור החיצוני של הבית הוא אזור של שלווה, של נחת, של חברים טובים ומשפחה ולכן חשוב לאבזר אותו בצורה נוחה ונעימה גם לעין וגם לישבן :). אם יהיה לכם נוח, אתם באמת תשבו שם וזו כמובן המטרה…

 

מערכת ישיבהנוחות זה שם המשחק

את מערכות הישיבה, הספסלים והנדנדות שלנו, ניתן בקלות לשדרג עם כריות צבעוניות ואפילו לשלב לצדם כמה פופים וכך לנצל את כל המרחב ולאפשר לעוד אנשים להתארח. כדאי לוודא שכאשר אתם מבצעים את הבחירה אתם בוחרים כאמור במערכות ישיבה נוחות לגינה כדי שתוכלו באמת לשבת לאורך זמן בימים בהם יש לכם קצת ממנו…

 

אם חסר לכם מקום נוסף, תוכלו לשדרג את החלל עם ספסלי עץ שמאפשרים למקסם את המקום וליצור אזור ישיבה נוסף. יחד עם זאת, ספסלים מעץ משדרגים בצורה בלתי רגילה את המראה של החלל החיצוני שכן העץ משתלב בהרמוניה מופלאה עם הצמחייה והאווירה הכפרית של הפרגולה או המרפסת שלכם.

 

פינת ישיבה לגינהמתאימים את הבחירה לתקופה

יש כמה קריטריונים שעל פי הם אנו בוחרים את מערכות הישיבה לגינה ובכלל בוחרים פריטים הביתה ביניהם – מחיר, חומר גלם, גודל, אחריות וכאמור גם נוחות. חומר הגלם חייב להיות עמיד וחזק שכן מערכת הישיבה תמוקם באוויר הפתוח ולכן עלינו לקחת בחשבון את מזג האוויר והנזקים שהוא עלול להביא איתו כמו למשל שמש לוהטת בחודש הקיץ, גשם וברד בחורף, לחות ויובש.

 

עלינו לוודא שמדובר במערכת ישיבה העשויה מחומר גלם עמיד אותו ניתן לחדש אחת לכמה חודשים וכך להנות ממנה לאורך שנים רבות מבלי להחליף אחת לתקופה מערכת אחרת. בהיבט של המחיר, הוא תלוי לרוב ביצרן, באחריות ובחומר הגלם אותו נבחר וגם בגודל של מערכת הישיבה. כמובן שבשונה ממערכת ישיבה לסלון העשויה מעור, זמש או בד יוקרתי, כאן המחירים נמוכים בהרבה ובכל זאת שווה להשקיע במשהו איכותי שישרת אתכם נאמנה!.

 

אבל יש קריטריון חשוב נוסף אותו עלינו לקחת בחשבון והוא התקופה שאנו נמצאים או יותר נכון ״השלב בחיים״. מדוע?. משום שמשפחה עם 3 ילדים שמארחת אחת ל-7 או אחת ל- 10 ימים לא תבחר באותה מערכת ישיבה שזוג מבוגר עם נכדים בוחר. יש לבצע התאמות ולבחור את מערכת הישיבה שמתאימה לצרכים שלכם… הנה כמה שאלות שאתם יכולים לשאול טרם אתם בוחרים את מערכת הישיבה שלכם ו/או האביזרים המשלימים כמו שולחנות, ספסלים, ערסל, נדנדה וכו׳…

  1. מה המטרה של הפינה שלכם בחוץ – אירוח או ישיבה לבדכם?
  2. באיזו תדירות אתם נוהגים לארח בחוץ?
  3. כמה אנשים במקסימום יש אצלכם בגינה במקביל?
  4. מה המטרה של הפינה שלכם בחוץ – אירוח או ישיבה לבדכם?
  5. מה הגודל של האזור אותו אתם רוצים לאבזר ולעצב?

 

כך תוכלו לבצע התאמה מושלמת בין מערכת הישיבה לגינה לבין הצרכים שלכם ובאמת להנות ממנה בהתאם לתקופה שאתם נמצאים בחיים שלכם.

 

מערכות ישיבה לפרגולה או למרפסת

למי מכם שהשקיע בבנייה של פרגולה מפנקת עשויה ברזל, אלומיניום או עץ, מרפסת רחבת ידיים מעוצבת בטוב טעם, זה הזמן ״להלביש״ אותן במערכת ישיבה למרפסת או מערכת ישיבה לפרגולה. היופי שבחלק החיצוני של הבית הוא שבקלות אפשר לעשות שילובים עם כמה חומרי גלם וכך להשיג ייחודיות. לדוגמא, אם הפרגולה שלכם בנויה מעץ, שלבו בה מערכת ישיבה ממתכת, אם היא עשויה מאלומיניום, אפשר בכייף לבחור מערכת ישיבה מעץ איכותי. אתם בוחרים את הצבעים, המרקמים, הגוונים והופכים את החלל החיצוני של ביתכם למקום מרגש, מפנק ונינוח.

 

אנו מזמינים אתכם להתרשם מהחנות המופלאה שלנו, בחרנו את המוצרים האיכותיים ביותר עבורכם, מערכות ישיבה וספסלים מכל הסוגים והמינים כדי שפשוט תוכלו לבחור. ריהוט גם מברזל, ריהוט גן מעץ, ספסלי גינה מעץ ועוד…