Home ספסלים היופי, הנוחות והאטרקטיביות של ספסל זולה

היופי, הנוחות והאטרקטיביות של ספסל זולה

ספסל זולה

יש לא מעט פינות ישיבה יפות שניתן ליהנות מהן – בחצר הפרטית שלכם, במרפסת, ואפילו בתכנון של גן אירועים מקצועי. אחד מהאלמנטים אשר כדאי תמיד לשלב בפינות ישיבה איכותיות, הוא הפריט שנקרא ספסל זולה. הספסל הזה נקרא כך, בעיקר משום שהוא יוצר פינת ישיבה נעימה ואינטימית, כמו הזולות של הצעירים. זהו ספסל מעץ טבעי, נמוך למדי, לרוב בעל גוונים בהירים, שעשוי מכמה קורות עץ שמחוברות יחד, ולרוב מגיע יחד עם מזרנים וכריות נוי. אז מה בעצם סוד הקסם של הספסל הזה ומה כדאי לדעת עליו?

כמה נקודות חשובות על ספסל הזולה
● ניתנים להרכבה עצמאית – אם תרצו, תוכלו להזמין קורות מעץ, ולנסות להרכיב בעצמכם ספסל זולה! זה אמנם אתגר לא קטן, אבל יש כמובן מדריכים באינטרנט שיסבירו לכם בדיוק איך לעשות זאת. זהו הזדמנות נאה לקצת עבודת כפיים וליהנות מהתוצר שלכם. מצד שני, כמובן שאם אתם זקוקים לספסלי זולה בכמות גבוהה, זה לא בא בחשבון. כמו כן לפעמים פשוט נעדיף לקנות ספסל מוכן וישר ליהנות ממנו – וזה תקן לגמרי!
● ממה מכינים אותו? – כאמור, ספסל זולה הוא ספסל שמכינים אותו מעץ טבעי וזה גם ניכר עליו, שכן כל המראה שלו הוא כשל קורות מעץ. ברוב המקרים ההעדפה תהיה להכין את הספסל הזה מעץ האורן, משום שהוא מצד אחד זול יחסית ונפוץ בארץ, אך מהצד השני הוא גם איכותי דיו ועמיד מאד. לעתים מכינים את ספסלי הזולה מעצים אחרים, בעיקר כשרוצים להתהדר בספסלים איכותיים עוד יותר.
● נוחות השימוש – שימו לב שסוד הקסם של ספסל זולה הוא בנוחות שהוא מספק. מאחר שזה ספסל נמוך מאד, הרי שאפשר להתרווח עליו בנינוחות. זהו לא ספסל שמותאם לאירוח פורמלי – אלא ספסל שמתאים מאד לקבוצות של חברים באירוח אינטימי ונעים. זה ספסל שגם אפשר לשכב עליו וליהנות מהנוחות.

אל תשכח ואת המוצרים המשלימים
לרוב לא יושבים על ספסלי הזולה סתם כך כשהם חשופים, אלא כמאור שמים עליהם מזרן, מקשטים עם כריות, וכיו"ב. שימו לב שכדאי לרכוש את המוצרים הללו יחד עם הספסל, כדי שכבר בהתחלה תוכלו ליהנות מהספסל כמו שצריך.

Related Post